მე–5 დღე

71,5 კილო

დავიკელი 400 გრამი ორ დღეში. ცოტაა, გულიც კი დამწყდა სასწორმა რომ ეს წონა მიჩვენა. მაგრამ უნდა შევეგუო, რაც დრო გავა მით უფრო ნაკლებს დავიკლებ და უნდა ვისწავლო, რომ დღეში დაკლებული 100 გრამითაც კმაყოფილი დავრჩე. ეს იმიტომ რომ ჰორმონალურ მკურნალობის ქვეშ ვარ და წამლები არ მაძლევენ საშუალებას დავიკლო წონაში, გარკვეულწილად მათი დამსახურებაა დღეს რომ ამ სისქე ვარ.

მთლიანობაში ნორმალური დასაწყისია – შეტევის ფაზაში, რომელიც 4 დღე გაგრძელდა, დავიკელი 1 კილო და 200 გრამი. დღეიდან  მგზავრობის ფაზაში ვარ.

This entry was posted in ჩემი დიეტა დღითი დღე. Bookmark the permalink.

2 Responses to მე–5 დღე

  1. ana ამბობს:

    isic dawere xolme, ra produqtebs cham dziritadad , mainteresebs

  2. maia ამბობს:

    xo Ana gvitxari 1,2,3 dges ra unda vwamot?eseigi SHETEVIS dgeebshi

დატოვე კომენტარი