ამონარიდი დუკანის წიგნიდან

“ამ თეორიულ პრეამბულაში, ასევე ვცადე ამეხსნა თქვენთვის, რომ არ ვართ მსუქნები შემთხვევით და რომ თქვენი ზედმეტი წონა, რომლის მოშორებასაც დღეს აპირებთ, არის თქვენი ნაწილი რომელზეც უარს ამბობთ, მაგრამ ის არის ანარეკლი თქვენი ბუნების, თქვენი ფსიქიკის, ესე იგი თქვენი იდენტობის.

წონა დამოკიდებულია თქვენს გენეტიკაზე და თქვენს ოჯახურ მიდრეკილებაზე გასუქდეთ, არანაკლებ დამოკიდებულია თქვენს ისტორიაზე, თქვენი მეტაბოლიზმის ფუნქციონირებაზე, თქვენს ხასიათზე, თქვენს აფექტურობასა და თქვენს ემოციებზე და ხშირად, იმ განსაკუთრებულ ქცევაზე, რომელიც საჭმლისგან მონიჭებულ სიამოვნებას იყენებს ცხოვრების პატარა თუ დიდი უსიამოვნებების გადასაფარავად.

აქედან გამომდინარეობს, რომ ეს საქმე არ არის ისეთი იოლი, როგორიც ჩანს და ეს ხსნის თუ რატომ ამდენმა ადამიანმა თქვენს ირგვლივ, და იქნებ თქვენც წარსულში, წარუმატებლობა განიცადეთ და რატომ აღმოჩნდა ამდენი დიეტა უშედეგო.

ბრძოლა ასეთი ძლიერი და არქაული ძალის წინააღმდეგ, როგორიცაა ჭამის მოთხოვნილება, ძალის რომელიც თითქმის ცხოველურია, რომელიც მოდის სიღრმიდან და არის დაუცხრომელი, რომელიც არ ითვალისწინებს არანაირ რაციონალურ არგუმენტებს, თავისთავად არ შიეძლება დაეყრდნოს უბრალო რაციონალურ სწავლებას კვების შესახებ, მსუქანი როგორი ჭკვიანიც არ უნდა იყოს და რა იმედებიც არ უნდა ჰქონდეს, რომ მოახერხებს საკუთარი თავის ავტოკონტროლს.

ინსტინქტის ძალასთან შეჭიდებისთვის, მას უნდა ებრძლო მისივე ტერიტორიაზე, ინსტიქტების რეგისტრიდან გამოსული საშუალებებებით, მეტყველებითა და არგუმენტებით.

მოთხოვნილება იყო მომხიბვლელი, კეთილდღეობის მოთხოვნილება, ავადმყოფობის შიში, მოთხოვნილება მიეკუთვნებოდე ჯგუფს და ამ ჯგუფის კრიტერიუმებს აკმაყოფილებდე – ესენია ის ერთადერთი ინსტინქტური დაბრკოლებები, რომლებსაც დღეს შეუძლიათ მსუქნის მოტივირება და მობილიზაცია, მაგრამ ისინი მაშინვე ქრებიან როგორც კი პირველი გაუმჯობესება ჩნდება, როგორც კი ტანსაცმელი ოდნავ მოიფლაშება, კიბეების ასვლისას ჰაერის უკმარისობა ისეთი შემაწუხებელი აღარ არის.

იმისთვის რომ დიეტა ან გლობალური გეგმა მსუქანმა მიიღოს და დაიცვას, აუცილებელია გამოვიყენოთ სხვა ინსტიქტური სტიმული – ავტორიტეტის არგუმენტი.

გასახდომი გეგმის შემოთავაზება  ესე იგი უნდა იყოს ფორმულირებული გარე ავტორიტეტის მიერ, ნება რომელიც ჩაენაცვლება მისას [მსუქნისას] და გამოიხატება კონკრეტულ წესებში, რომლებიც არ იძლევიან ინტერპრეტაციისა და ვაჭრობის საშუალებას და რაც მთავარია შენარჩუნებული უნდა იყოს მისაღები ფორმა იმდენი ხნის განმავლობასი რამდენიც დასჭირდება სასურველი შედეგის მიღწევას.

მე ავაგე დუკანის გეგმა ალტერნატიულ პროტეინების შეუდარებელ ეფექტურობაზე, ის მოვარგე წლების განმავლობაში მსუქნის განსაკუთრებულ პროფილს, მოვუმზადე უცვლელი წესების ქსელი, რომელიც იყენებს ექსესიურ და მგზნებარე ბუნებას, მის ჰეროიკულობას და დასაწყისის ენთუზიაზმს და რომელიც აკომპენსირებს მის ძალისხმევაში მერყეობას. “*

*Pierre Dukan, Je ne sais pas maigrir, გამომცემლობა J’ai lu 2010, გვ. 68–69

Advertisements
This entry was posted in დუკანის დიეტა. Bookmark the permalink.

კომენტარის დატოვება

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  შეცვლა )

Connecting to %s